2009-05-18

'Ετσι απλά

Γνωστούς λένε εχεις πολλούς...φίλους ομως λίγους.Ισως να λένε και αλήθεια.Ισως όμως και το αντίθετο.Εγω λοιπόν εχω χρόνια να κάνω φίλους.Δεν με πειράζει όμως,εχω ανακαλύψει πως ο αληθινός φίλος ενος ανθρώπου πρέπει να είναι το βιβλίο.Θέλω να πω μια αλήθεια ,πως ζούσα δυστυχώς βαθιά νυχτωμένος με μόνο μου πρόβλημα το πώς θα βγάλω χρήματα (σπατάλησα μερικά απο τα καλύτερα μου χρόνια ζώντας για να δουλεύω) ,με ένοιαζε μόνο ο κόλος μου να το πώ έτσι χύμα.Εχασα φίλους.Αλλα χάνοντας αυτους τους φίλους ανακάλυψα τα βιβλία και είχα την ευκαιρία να σκευτω.Και κατεληξα στον συμπέρασμα πως τελικά γουστάρω την δουλεία μου ακόμα και αν δεν πληρωθώ,γιατί δίνω την ευκαιρία σε κόσμο να έχει προσβαση στο μοναδικό μέσο που διαθέτουμε σήμερα εύκολα και στα ποδια μας μπροστα κυριολεκτικά για μόρφωση ,το διαδίκτυο.Είναι χαρά μου να βλέπω το επάγελμα μου σαν λειτούργημα τελικά και να προσπαθώ να ερευνώ και που ξέρεις?Ισως να ανακαλύψω κάτι που θα βοηθήσει τον άνθρωπο.
Ακόμα δέν κατάλαβα γιατί γράφω όλα αυτά ! !
Μα ναι ! Θελω να πω για ένα βιβλίο που πέφτοντας στα χέρια μου,μου άλλαξε τον τρόπο που αντιμετώπιζα τα πράγματα,ειναι το βιβλιο "Αναρχια" του Πιοτρ Κροπότκιν.
Απο αυτο το βιβλίο και μετά τα βιβλία ερχόταν απο μόνα τους ,ενοιωθα την ανάγκη να μάθω όλο και πιο πολλά για αυτό το μυστηριώδη κίνημα βανδάλων και ναρκωμανών οπως το παρουσίαζαν χρόνια τώρα ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
Ανέκαθεν είχα σοβαρούς ενδοιασμόυς για την θρησκεία γενικώς,ανέκαθεν ένοιωθα λιγάκι άλλος και παρείσακτος σε πολλές λειτουργίες της κοινωνίας (λόγω οτι είμαι απο επαρχία τα πραγματα αντιμετωπίζονται αλλιως εκεί).
Ανέκαθεν έιχα ενδοιασμούς και έτρεφα αρνητικα αισθήματα για τα χρήματα (βλέποντας τον πατέρα μου και τον αδέρφο του να παύουν να μιλάνε για λογο το ΧΡΗΜΑ αηδιαζα) ,για τα χρήματα γινονται φόνοι,σπάνε δεσμοί κλπ.
'Οταν λοιπόν μετα τον Κροποτκιν διαβασα Μπερκμαν,Φο,Le guin κ.α και πλέον είχα καπως ξεδιαλύνει τον όρο Αναρχικο κατάλαβα πως πρόκειτε για μια ιδέα,έναν τρόπο ζωής.Κατάλαβα πως είναι πέρα απο ΟΛΟ αυτο που παρουσιάζουν.Δυστυχώς για όποιον δεν γνωρίζει...

Αυτα για πρώτο postάκι...

2 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Glennis είπε...

Unusual writing, I wonder what language it is? Maybe Russian?
greetings from New Zealand.

Crypto είπε...

its Greek but it has a little to do with it...I cant write in Desperado language...

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute