2009-11-03

Περιοδικό Επικαιρά ; ;





Επανακυκλοφώρησε το περιοδικό "Επικαιρα" και έκανα τον κόπο να το διαβάσω για να σας πω την γνώμη μου και να μιλήσω λιγάκι για το μήκος κύμματος που κυμαίνεται.

Σαν πρώτη όψη μου φάνηκε ενδιαφέρον,αλλα σαν το άνοιξα ήθελα να ανοίξει η γη για να με καταπιει....

Allright ισως ειμαι λιίγο περίεργος στις απόψεις μου παραπάνω απο άλλους...αλλα νομίζω πως πρέπει να εισαι πολύ στραβάδι ,να έχεις διαβάσει βιβλία μόνο στο λύκειο και στη σχολή.να έχεις προβλημα κριτικής και επαγωγικής σκέψης και να παρακολουθεις μεσημεριανα στο full για να μην αντιταχθείς στα -κατα τα άλλα - σοβαρά άρθρα του.

Η πρώτη σκέψη που μου ήρθε ήταν πως το περιοδικό αυτο συμπεριφέρετε σαν βοσκός απέναντι σε ένα κοπάδι....απο ελληνικά ντόπια προβατα !
Ενας βοσκός που ενώ ξέρει πως θα πατηθούν τα δικαιώματα των προβάτων στο να μην κουρευτούν για παραδειγμα ,τα καθησυχάζει πώς δεν θα κουρευτούν,δεν θα αμολήσει τα σκυλια του να τα μαζέψουν αν κατα κάποιο τρόπο ξεμαντριστούν,και κυρίως δεν θα τα πουλήσει για να τα σφάξουν και να τα φάνε σε ανύποπτο χρόνο...

0 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute