2009-07-04

Ποιός θα έχει την ευθύνη ?--Ραδαμάνθυς

"Αχ βρε θύμα,
Αχ βρε ψώνιο
Αχ αιώνιο κορόιδο
Αν ξυπνήσεις μονομιάς ,θα ρθει ανάποδα ο ντουνιάς..."

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,προκειμένου να υφαρπάξουν την ψήφο μου με εξαπατούν με ψεύτικες υποσχέσεις.

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,με φτυνουν οι "κουμπάροι" και οι ξυπόλυτοι γείτονες και εγώ είμαι υποχρεωμένος απο τους κυβερνήτες να κάνω τον μα...κα.

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,βλέπω τους "συνετούς" και "νοικοκυραίους" υπουργούς μου να εκλιπαρούν και να γίνονται έρμαια των απόψεων και θελήσεων των υπαλληλίσκων των Βρυξελλών και απο υπουργοί να μετατρέπονται σε άβουλους μεταφορείς απόψεων ξένων κέντρων αποφάσεων.

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,βλέπω ορισμένους ανεγκέφαλους κω...παιδαράδες να καταστρέφουν περιουσίες και να καίνε το εθνικό σύμβολο και η ατυνομία απο μακρυά να...παρακολουθεί.

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,πληρώνω τα μαλλιοκέφαλα μου για εξοπλισμούς και αφήνω κάθε ξυπόλητο γείτονα να με απειλεί και να μην αφήνει τους ψαράδες να δουλέψουν.

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις τις οποίες θα πληρώνουν και τα εγγόνια μου και Δημόσιες εκτάσεις και επιχειρήσεις που ανήκουν στον λαό δίδονται για "αξιοποίηση"

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,ακουω τους δήθεν ήγέτες μου να ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλο ,να συναγονίζονται για το ποιός έκλεψε λιγότερα και να μήν έχουν τον στοιχειώδη ανδρισμό να αναλάβουν το μεριδιο ευθυνών που τους αναλογεί

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,γνωρίζω πως αν δεν τηρώ τον ΚΟΚ θα οδηγηθώ φυλακή και να βλέπω μεγαλέμπορους ναρκωτικών,απατεώνες και καταχραστές δημοσιου χρήματος να κυκλοφορούν άνετοι και ωραίοι

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,δεν γνωρίζω σε τι τιμές θα πληρώσω αυριο τα απαραίτητα είδη και μαθαίνω πως αυτοί που ωφελούνται είναι οι μεσάζοντες.

Αγανακτώ και οργίζομαι οταν,αφού περιμένω με τις ώρες στην ουρά,μου δίνουν ημερομηνία για επίγουσες ιατρικές εξετάσεις τότε,όταν όμως ο μόνος γιατρός που θα μου χρειάζεται θα είναι ο ιατροδικαστής για τη νεκροψία.

Αγανακτώ τέλος και οργίζομαι οταν,ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ

Και βλέποντας στα μάτια των Συνελλήνων μουν την ίδια οργή και αγανάκτηση σκεύτομαι:

"Ποιος θα έχει την ευθύνη για οτι συμβεί αν καποια στιγμή ξεσπάσει η οργή και η αγανάκτηση????"

Ραδαμάνθυς

2 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Raziel είπε...

Σε ευχαριστούμε πολύ Ραδαμάνθυ. Καλό ξεκίνημα! Καλώς ήρθες

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια στην ομάδα σας για την προσθηκη του Ραδαμανθυ,συνεχιστε ετσι.Χρειαζομαστε ενα μερος που θα μπορουμε να διαβαζουμε πραγματικες και αληθινες αποψεις ,χωρις καθοδηγηση και χωρις "προφυλακτικο"...

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute