2009-09-01

Απεταξάμην.....



Το θέμα δεν ειναι να γράψω τις προτάσεις μου,υπάρχουν ήδη αρκετές.
Το θέμα δεν είναι να αγορεύω λεγοντας τα παράπονα μου,όλοι κλαίγονται.

Ωρες ωρες με πιάνει το φιλοσοφικό μου,μα φιλοσοφόντας δεν θα αλλάξω τον κόσμο,
Ισως μόνο να καταφέρω να τον καταλάβω λίγο καλύτερα.

Δυστυχώς κάποια κατάλοιπα απο την "εκπαίδευση" μου μου κάνουν παράσιτα έχω προσπαθήσει να αποβάλλω οποιες ιστορικές και κοινωνικές γνώσεις έχω απο το σχολείο.

Δεν δέχομαι πλέον οποιεσδήποτε γνώσεις κρίνω πως δεν έπρεπε τότε να μου εμφυτεύσουν στο -ευπλαστο- τότε κεφάλι μου ασυνείδητα.

Μπορεί να πέρασαν χρόνια,αλλα Δεν Ξεχνώ....θυμάμαι καλά τα πάντα.
Δασκαλοι ποι ήθελαν να με μαζοποιήσουν και όχι να με αφυπνίσουν.
Καθηγητάδες που θελαν να μου κλείσουν τα μάτια και όχι να με βοηθήσουν να δώ.

Ενας έφηβος είναι δύσκολο να αναπτύξει γνώμη,εκτός αν κάποιος τον βοηθήσει να σκευτεί Η κάποιος του την δώσει ΕΤΟΙΜΗ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν για τον κόπο σας να μου "μασήσετε" τις γνώσεις μου -ή αλλιώς τα μυαλά μου-ώστε να μην κουραστώ και μασόντας τα πάω σε άλλα ,"κακά" συμπεράσματα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου εμφυτέψατε μια ιδιαίτερη ξενοφοβία που είδα και έπαθα να αποτάξω απο μέσα μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου εμφυσήσατε το "αγιο πνεύμα" (χοχοχο) και ενώ απο την μία μου διδάσκατε κριτική σκέψη,την άλλη σχολική ώρα μου λέγατε για έναν πατέρα θεό με general assistant ενα περιστέρι που με αγαπάει αλλα αν χρειαστει* απο την υπερβολική αγάπη θα με ρίξει να βράσω στα καζάνια της κολάσεως και με χώσατε στον μεσαιωνικό σκοταδισμό.

*αν δεν κάνω αυτό που θέλει,καποτε νομίζω είπε κιολας οτι οι βασιλείς πηγάζουν απο το θεό ή κατι τέτοιο..

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με μάθατε να είμαι μαλάκας....

Στην αρχή ήταν ο φόβος,φόβος μήπως είμαι εγώ ο λάθος...

Ακολούθησε η οργή,οργη για όλους εσάς που προσπαθήσατε έστω και μία φορα να με κάνετε εξάρτημα.

Μετά ακολούθησε η απόταξη και ο αέρας της ελευθερίας.

Αποτάχτηκα απο τις αρχές που μου διδάξατε ,και ενοιωσα ελευθερος ανάμεσα σε ελευθερους-πολιορκημένους....
Ξέρω είναι κακό...δέν θα το ξανακάνω όμως διότι τώρα τουλάχιστον είμαι ευτυχισμένος με τον εαυτό μου....

0 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute