2010-01-19

Γειά σας! Ειμαι ο Αστυν της Γειτονιάς σας!



....Ειμαι ο καινούργιος σας γείτονας!

"Εγώ λοιπόν θα περιπολώ γύρω γύρω από τη γειτονιά, θα σας δίνω την καρτούλα μου που θα γράφει και το κινητό μου και θα με καλείτε όποτε εσείς θέλετε ό,τι και να χρειαστείτε ;-). Θα μου λέτε τα προβλήματα που έχει η γειτονιά και γω θα τα λέω στους ανωτέρους, θα είμαι παρών σε διάφορες συνελεύσεις, θα βοηθάω τις γιαγιούλες και ατομα με αναπηρία να περνανε το δρόμο, θα βολτάρω με το συνέδελφο με τα σκουτεράκια μας εγγυούμενοι για την ασφάλεια σας. Προσοχή όμως αν γίνει παιχτεί καμιά στραβη δεν θα φωνάξετε εμένα αλλά κατ'΄ευθείαν την άμεση δράση εντάξει; Εγώ ένας απλός αστυνομικός της γειτονιάς ειμαι...."

Οχι! Δν είναι ένα σατυρικό κείμενο για το νέο θεσμό του αστυνομικού της γειτονιάς. Είναι τα λόγια που όντως θα σας έλεγε ο αστυνομικός αν τον ρωτούσατε τις αρμοδιότητες του. Και αν δεν πιστεύετε κάντε κλικ στο φυλλάδιο από κάτω!




Ας μην είμαστε βέβαια τόσο κακοί. Είναι και αυτό μία προσπάθεια για να νιώθοθυν οι πολίτες πιό ασφαλείς (Γιατί οπως είπαμε και στο παρελθόν, σύμφωνα με έρευνα ελλήνων εγκληματολόγων, ο έλληνας πολίτης νιώθει οτι απειλείται σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό απ'όσο κινδυνεύει πραγματικά), αλλά η όλη καμπάνια σαν διαφήμιση του Αμαν Τελεσόπινγκ μου μοιάζει....Πλατς !



Πηγή: www.astynomia.gr

0 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute