2010-01-20

Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ο Χρυσαυγίτης


Με το άρθρο που δίαβασα στο σημερινό "Βήμα", άρχισα να φαντάζομαι τον Μητροπολίτη κκ. Αμβρόσιο, να φορά ένα ζευγάρι μαύρες γαλότσες, στο αριστερό χερι τη γαλανόλευκη στο δεξί ένα γκλόπ, να σπάει περιουσίες μεταναστών φωνάζοντας "Για την Ελλάδα ρε Γαμωτο"!

Μάλιστα! Γιατί πως αλλιώς θα μπορούσα να εκλάβω τη φράση του Αξιομακάριστου για την μεταναστευτική πολιτική του Πασοκ; "Η απόφαση αυτή δυναμιτίζει τη δυναμική μας συνοχή και την καθαρότητα της φυλής μας".

Και συνεχίζει ακάθεκτος: «το ιερό καταπίστευμα της Ορθοδοξίας και της ελευθερίας,το οποίο μάς εχάρισαν οι προ ημών του ιερατείου πρόκριτοι,πολλοί εξ αυτών με το αίμα τους, δεν έχουμε το δικαίωμα να το μολύνουμε, αγαπητοί μου αδελφοί, με επίφαση τη “νεωτερικότητα”».

Λες και ο Χριστός δηλαδή αν ζούσε στην εποχή μας θα έβαζε τα δερμάτινα, θα καβαλούσε μία μηχανή και θα πήγαινε να διώξει μετανάστες χρησιμοποιώντας το holly γκλοπ του.

Ο Χριστός ηταν αναρχικός ρε! Χωνέψτε το! Αν ζούσε στις μέρες μας θα σήκωνε πρώτος την μωλώτοφ εναντίων όλων εσας των υποκριτών.

Και αν θέλετε να μιλάμε και με περικοπές που δήθεν εσείς καταλαβαινετε σας παραθέτω με πολύ αγάπη αυτό:

Γιατί πείνασα, και μου δώσατε να φάω, δίψασα, και μου δώσατε να πιω, ξένος ήμουν, και με περιμαζέψατε, γυμνός ήμουν, και με ντύσατε, αρρώστησα, και με επισκεφτήκατε, στη φυλακή ήμουν, και ήρθατε κοντά μου. Tότε θα αποκριθούν οι δίκαιοι και θα του πούνε: Kύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς και σε θρέψαμε ή να διψάς και σου δώσαμε να πιεις; Kαι πότε σε είδαμε ξένο και σε περιμαζέψαμε ή γυμνό και σε ντύσαμε; 39Kαι πότε σε είδαμε άρρωστο ή στη φυλακή και σε επισκεφτήκαμε; Kαι θα αποκριθεί ο βασιλιάς και θα τους πει: Πραγματικά, σας λέω, καθόσο τα κάνατε αυτά σ' έναν από τους αδελφούς μου αυτούς τους ασήμαντους, σ' εμένα τα κάνατε.

Κατά Ματθαίον Κεφ. 25 Εδ. 35-40

0 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute