2010-02-09

Μail απο εναν (μαλλον) πραγματικο αναρχικο..

Μπορει να ειμαι γοητευμενος με τις αρχες του αναρχισμου (που σαν και σημερα πεθανε ο Κροποτκιν),μπορει να μην θελω να παω στρατο επειδη δεν θελω να πιασω στα χερια μου ενα αντικειμενο που σχεδιαστηκε για να σκοτωνει και να υπηρετησω αξιες οπως η κατωτεροτητα και τρελες καταστασεις οπως "ο γαιδαρος πεταει",μπορει να μην πιστευω στην αξια της ιδιας μου την χωρας,μπορει μπορει μπορει......

ΑΛΛΑ οποιος και αν ειμαι,οτι και αν πιστευω ΔΕΝ δινω σε ΚΑΝΕΝΑ το δικαιωμα να μου λεει εμμεσως πλην σαφως οτι ειμαι ενας ξεσπασμενος.΄
Ουτε εχω πραξει κατα του συνταγματος που εχει αποδεχτει το ευρυτερο κοινωνικο συνολο που ανηκω ,ουτε προσπαθω να κανω κανεναν να πιστεψει αυτα που πιστευω εγω,ουτε εχω σκοπο να βλαψω κανεναν....αγαπω και σεβομαι εξισου ολους μου τους συμπολιτες και λατρευω τη ζωη..

Και αν κάποιος νομιζει οτι θα με κανει να μοιαζω σαν απροσωπη φωτογραφια να ναι σιγουρος οτι θα με βρει απεναντι του ακομα και αν ειναι η ιδια μου η μανα.
Ειμαι περηφανος για την ζωη μου,για τον εαυτο μου και για τους ανθρωπους γενικα.

Δεν θα ανεχτω ομως να μου επιβαλλει κανεις ενα προτυπο ανθρωπου ωστε να "χωρέσει" στην Ελληνικη κοινωνια με τον ευκολοτερο τροπο...Ειμαι εγω,εχω ΔΙΚΟ μου χαρακτηρα,προσωπικοτητα και οπως σεβομαι ζητω να με σεβονται...

Υ.Γ τα νυχια και τα δοντια μου ειναι ετοιμα για να κρατησουν τις αξιες μου και τις ιδεες μου..Η ζωη μου ειναι καθαρα ΔΙΚΟ μου θέμα ,οσον αφορα τωρα τον κυκλο μου (οικογενεια κλπ) να ξερουν πως τους αγαπω και θα τους αγαπω ακομα και αν χρειαστει να ερθω σε ανοιχτη κοντρα μαζι τους χαριν των αξιων που πιστευω γιατι να ναι σιγουροι πως θα το κανω...

Απο mail....




0 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:

Δημοσίευση σχολίου

B-track.blogspot © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute