Η ιστορία που θα σας διηγηθώ σήμερα ανάγεται και έχει ρίζες βαθιά στην Ιστορία και σε γεγονότα που δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε μιας και ειναι ανεπιστρεπτεί περασμένα και σκουριασμένα στο σεντούκι του χρόνου αλλα ανα πάσα στιγμή ειναι έτοιμα να ξαναγεννηθούν...Το άρθρο ειναι προϊόν πολυήμερης έρευνας απο μέρους μου και τα συμπεράσματα καθώς και η κριτική εξ ολοκλήρου δικιά μου.
Το θέμα ειναι το εξής: Κατα πόσο οι παραμέτροι της Επιστήμης και της Κοινής Λογικής έχουν συγκρουστεί σε συνάρτηση με το κατα πόσο Επιστήμη και Κοινή Λογική εχουν οι ίδιες αλλάξει..
Ολα ξεκίνησαν μεταξύ 310 και 250 π.χ όταν ο Αρίσταρχος ο Σάμιος διατύπωσε την πρώιμη θεωρία του περι ηλιοκεντρισμού.Συμφωνα με την θεωρία του που διατυπώνετε στο ένα και μοναδικό του βιβλίο που έχει διασωθεί,"ο Ηλιος ειναι μια ακίνητη σφαιρα τοποθετημένη σε μια κατ'ουσία απέραντη απόσταση απο τον ουρανό των απλανων αστέρων και γύρω του περιφέρονται όλοι οι πλανήτες."
Επίσης ο Αρισταρχος υποθέτει πως η Γη "παίρνει ζωή απο μια ημερησία περιστροφική κίνηση γύρω απο τον άξονα της" και οτι μάλιστα η τροχιά αυτή είναι ελλειπτική !
Παρ'όλα αυτα και για άγνωστους λόγους επικράτησε ο γεοκεντρισμός .
Πρώτος αντιτάχθηκε ο Αρχιμήδης που λέγοντας πως απο καθαρη μαθημτική και λογική σκοπία ο Αρισταρχος εδινε στο σύμπαν ενα υπερβολικά εκτεταμένο μέγεθος ,πράγμα παράλογο και τερατώδες.
Αργότερα ο Ιππαρχος και ο Πτολεμαίος έμμελε να το κατακρίνουν ,ειναι όντως αξιο ερωτήσεως...
Η λογική επικράτησε εναντι των Ιππαρχο και Προλεμαίο καθώς η ιδέα και μόνο ότι το σύμπαν ειναι απέραντο προκαλούσε φόβο και ένα μεγάλο πλήγμα στον εγωισμό των ανθρωποκεντριστών.
Η δέυτερη σύγκρουση ήρθε την εποχη που ο Γαλιλαίος διατύπωνε τον ηλιοκεντρισμό ξανα.Αλλα η σύγκρουση ηταν άλλη,απο τα χρόνια του Αρίσταρχου εως τον Γαλιλαίο μεσωλάβησε ο Ιησους και η κοινή λογική έδωσε την θέση της σε προκαταλήψεις του Μεσαίωνα και που με αυστηρή τηρηση των κανόνων της "Ιερας Βιβλου" κυνηγούσανε μάγισσες και ξωτικά.
Κατα τη Βίβλο ο θεός επλασε την Γη στο κέντρο του κόσμου με την Σελήνη και τον Ηλιο να περιφέρονται γύρω απο αυτήν.
Σε δύο επιστολές του ο Γαλιλαίος μετατράπηκε σε φιλόσοφο λεγοντας πως για να αποφευγονται οι συγκρούσεις μεταξυ θρησκευτικής και επιστημονικής αλήθειας πρέπει ορισμένες φορές τα λεγόμενα των γραφών να μην ερμηνεύονται κατα γράμμα.
"Υπάρχει μόνο μία αλήθεια που είναι γραμμένη στην Βιβλο και στην Φύση,που χρησιμοποιούν διαφορετική γλώσσα.Η Βίβλος είναι γραμμένη στα μέτρα του ανθρώπου και περιέχει ηθικές οδηγίες που θα ου επιτρέψουν να ζήσει με επίγνωση ,ησυχία και γαλήνη ενω η Φύση δεν περιέχει αλήθειες ηθικού χαρακτήρα αλλα μόνο πιστές περιγραφές των φαινομένων γραμμένες σε μαι δύσκολη γλώσσα ,τα Μαθηματικά."
Η κόντρα ήταν επώδυνη και κατα μέτωπο με κανένα νικητη όμως .Στην ουσία οι εκκλησιαστικοί άρχοντες θορυβήθηκαν διότι ηθελαν να προστατέψουν τον εαυτό τους απο το να γίνονται υποχείριο του κάθε επιστημονα.
Δηλαδή ήθελαν να έχει ο Θεολόγος τον τελευταίο λόγο σε μια Επιστημονική έρευνα.
Ομως θα καταλάβαιναν αρκετά χρόνια αργότερα πως ο μόνος τρόπος να φιμώσει έναν επιστήμονα ειναι να δείξει υπομονή μέχρι η αρχικη θεωρία του να ανατραπεί διότι η επιστήμη μεταβάλλεται ,ενω η θρησκεία όχι.
Αυτό επιβαιβαιώθηκε όταν το 2006 ανατράπηκε η πιο πολυσηζητημένη θεωρία στην ιστορία της επιστήμης ,η θεωρία της εξέλιξης των ειδών του Δαρβίνου.
Οταν ο Δαρβίνος διατύπωσε την θεωρία του υπήρξαν διαμάχες μεταξυ των Δαρβινιστών Επιστημόνων απέναντι στους Αντιδαρβινιστές Επιστήμονες και την Εκκλησία.
Η στάση αναμονής όμως της εκκλησίας δικαιώθηκε κοντα 200 χρονια μετά ,το 2006 όταν μετα απο προσεκτική ανάλυση του DNA διαφορετικών φυλών εικάζεται πως όλοι προέρχονται απο μία μόνο γυναίκα που έζησε πριν απο 200 χιλιάδες χρόνια.
Σήμερα στις επιστημονικές τάξεις επικρατεί μια άποψη της τάξης πως δεν μπορεί να εξηγηθεί μια εξέλιξη μέσω του πιθήκου καθώς υπάρχουν μεγάλα κενα που εκει αποδίδονται μεγάλες αλλαγές-που κάποιοι εικάζουν πως είναι τα βήματα της δημιουργίας-.
Οπως βλέπουμε η εκκλησία βολεύτηκε με την θεωρία αυτη και εκτός απο μία εγκύκλιο το 1950 (περι απελευθέρωσης της έρευνας για την εξέλιξη αλλα με περιοριστικούς όρους)δεν έχει λάβει ακόμα επίσημη θέση για την θεωρία του Δαρβίνου βλέποντας την Επιστήμη να αυτοαναιρείται....
Συνεπώς η μάχη Λογικής και Επιστήμης μετατράπηκε σε μάχη Θρησκείας -Επιστήμης με την επιστήμη να δείχνει να προηγείτε στο ημίχρονο αλλα με την Θρησκεία να παίζει αμυντικά ωστε να μην κινδυνεύσει να κλονίσει τα θεμέλια τόσων πιστών που αν μή τι άλλο τα ακουμπάνε χοντρά...
Εγώ πάντως δέν είδα κάποια επιχορήγηση της εκκλησίας σε κάποιο ερευνιτικό κέντρο..
Πάντως τα κρυφά χαρτια της Εκκλησίας θα φανερωθούν σύντομα μιας και τα βήματα της Επιστήμης ειναι πλέον τόσο μεγάλα που θα αναγκάσουν την Εκκλησία να πάρει θέση,και ειλικρινά νομίζω πως εαν η ρήξη ειναι χωρις ορια και προφυλάξεις ειναι 2 οι πιθανοι δρόμοι για την ανθρωπότητα,η θα περάσουμε ένα δευτερο σκοταδισμό με πιθανότατα κάποιον μεσσία πάλι,ή θα περάσουμε σε άλλη εποχή πιο φουτουριστική ακόμα.
Και για να τεκμηριώσω την άποψη μου περι 2 δρόμων να σας θυμίσω ένα πράγμα : οτι και η Εκκλησία και η Επιστήμη ΠΛΕΟΝ απορρέουν απο συγκεκριμένα κράτη με διαφορετικά συμφέροντα......
Crypto @ B-track Team
b-track.blogspot.com
Φρέσκα..
Συνένοχοι
Τακτικοί Επισκέπτες
"Ο κόσμος των ΜΜΕ είναι ένας συνδυασμός του αληθούς, του ημιαληθούς κα του ψεύδους, ο οποίος επηρεάζει ή και διαμορφώνει την καθημερινή μας γνώμη."
"Τα ΜΜΕ έχουν μια τάση αρνητικής παρουσίασης των γεγονώτων, ενώ οι δημοσιογράφοι αδυνατούν να χειριστούν πολύπλοκα νομικά ζητήματα, να διεξάγουν έρευνα σε βάθος ή να διηλίζουν τις ειδήσεις ώστε να ελέγχουν τις ελλιπείς, ανακριβείς πληροφορίες."
Από το Βιβλίο "Εγκληματολογία, εγκληματολογική έρευνα και ΜΜΕ", του Γ.Πανούση Καθηγητή Εγκληματολογίας Παν/μιου Αθηνών.
"Τα ΜΜΕ έχουν μια τάση αρνητικής παρουσίασης των γεγονώτων, ενώ οι δημοσιογράφοι αδυνατούν να χειριστούν πολύπλοκα νομικά ζητήματα, να διεξάγουν έρευνα σε βάθος ή να διηλίζουν τις ειδήσεις ώστε να ελέγχουν τις ελλιπείς, ανακριβείς πληροφορίες."
Από το Βιβλίο "Εγκληματολογία, εγκληματολογική έρευνα και ΜΜΕ", του Γ.Πανούση Καθηγητή Εγκληματολογίας Παν/μιου Αθηνών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναζήτηση
Τα Αρθρα μας...
- Πολιτική (75)
- Ανθρώπινα Δικαιώματα (38)
- Υποκινούμενες Ενέργειες (27)
- Εδω Γελαμε (16)
- Νόμος (12)
- Δημοκρατία (11)
- Επιστήμη (10)
- Εδώ Γελάμε (8)
- Νεα Ταξη (8)
- Σύνταγμα (8)
- Αρθρα Επισκεπτων (5)
- Eco (4)
- Αρθρα by Ραδαμάνθυς (4)
- Ατομικά Δικαιώματα (4)
- Διεθνή (4)
- βιβλία (4)
- μουσική (4)
- Δίκη (3)
- Ποινικα (3)
- Πολίτική (3)
- Άρθρα by " Παρατηρώ και Προσπαθώ να μην Σκέπτομαι" (2)
- Αστυνομικη βία (2)
- Δικη (2)
- Ευρωεκλογές (2)
- Χρυσή Αυγή (2)
- Άρθρα Επισκεπτών (1)
- Εκλογές (1)
- Εκπομπές B-track.... (1)
- ΝΔ (1)
Γράψε μας ! ! ! !
Τι εχουμε γράψει
- Μαΐου (2)
- Μαρτίου (3)
- Φεβρουαρίου (9)
- Ιανουαρίου (12)
- Δεκεμβρίου (3)
- Νοεμβρίου (14)
- Οκτωβρίου (23)
- Σεπτεμβρίου (65)
- Αυγούστου (24)
- Ιουλίου (22)
- Ιουνίου (37)
- Μαΐου (4)
3 σχόλιασαν,σχολιάστε και εσείς !:
Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι μια πολύ ωραία ανάλυση για τη μάχη εκκλησίας, επιστήμης και συνειδησιακής αντίληψης...
polu omorfo....gia periodiko einai.kali i ereuna sou file..
G.F
Όντως πολύ όμορφο κείμενο...
Σε συζητήσεις στις οποίες έτυχε να συμμετάσχω επάνω σε αυτά τα θέματα θρησκείας επιστήμης υπήρξαν πολλές γνώμες άξιες να ειπωθούν μα και άλλες λιγότερο σημαντικές (συμπέρασμα που έβγαλα "προκατειλλημένα" μιας και ήδη έχω διαμορφώσει την αποψή μου καιρό τώρα)Συμπυκνώνεις το "ζουμί" των ορθότερων απόψεων με πολύ σωστή επιλογή λέξεων (χώρια από τις μεγάλες που δεν τις έμαθα στο χωριό μου) και σερβίρεις ωμή ιστορία...Μ αρέσεις.
Δημοσίευση σχολίου